Oğlum 3,5 yaşında. Kendimi çok yorgun bitkin hissediyorum sanki gücüm oğluma ve kendime yetmiyor. Kan değerlerimde bir sorun yok şükür ama böyle de çok zorlanıyorum. İçince dipçik gibi oluyorum bütün günü çıkarıyorum bana mısın demiyor dediğiniz bir vitamin vs. Varsa üzerime salar mısınız canım anneler