4 ay 19 günlük bebeğim var çok huzursuz. 4 ay 15 günlükten beri böyle normalde oyun halısında falan vakit geçirir sıkılmazdı şimdi kucağımda sürekli dolaştırcam falan bazen emerken bile huzursuzlanıyor. Acaba 4. Ay atağı bu zamana kalır mı ya da bi yerde mi yanlıs yapıyorum anlamadım. Sürekli ilgileniyorum ama desteksiz büyüttüğüm için ister istemez bende yoruluyorum. Yatağ koyup iki dk uzaklaşıyorum hemen ağlıyor falan. Burnu biraz tıkalı bundan mı olur diyorum serum fizyolojik yapıp cekmeye calısıyorum dahada ağlıyor kendimi kötü hissedip ona zarar veriyormuşum gibi geliyor Lütfen bu atak diyin yoksa bebişim huy mu değiştiriyor