Kitsu Emziriyorsaniz sizden hormon geçmiş olabilir. Göğüs şişliği ve bezde kan vardı doktorumuz öyle demişti zamanla düzeldi ama yine de gösterin bence
mommy53 Bizde de öyleydi doktora götürdüğümüz de kesinlikle dokunmayın öyle kalsın zmaanla gecicek dokunursanız yayılır demisti . İciniz rahat etmesi acısından götürün isterseniz