Hanımlar bebeğim 6 aylık ….yenidoğan döneminde ara ara çok nadir biberon vermiştim.1 hfta mama kullanmıştık çünkü.en son 3 aylıkken biberonla kendi sütümü verdim ama almadı.tiksindi.ogün bugündür biberon almıyor.mamada versm sütümüde versem almıyor napacağımı şaşırdım.Sütüm azalıyor gibi hissediyorum binerona alışsın istiyorum mama vermek zorunda kalırsam napıcam ben.birde beni asla bırakmıyor bir işim olsa onsuz çıkamıyorum sütümü sağım anneme bırakıp bş eronla versin diyeceğim biberonu almadığı için onuda yapamıyorum.çok yıpratıcı oluyor…farklı biberonlar denedim ama yok.iyce tiksinmesin diye fazla ısrarcı olmadım ama nasıl alıştırırım bilmiyorum 😔