Köyümüze ev yaptıracağız kaba inşaat ve 4+1 olacak evimiz kaynanamgil alt katta oturuyor biz üst kata oturacağız alt ile üstün planları aynı fakat biz nasıl yaparız ederiz bilmiyoruz anahtar teslim yapacağız ne önerirsiniz nasıl yapsak daha iyi durur ya da bu fikirlere nerden bakmalıyım var mı böyle fikir alabileceğim siteler ?