[silindi] Kızlar EEG çektirdik temiz çıktı MR’a gerek var mı anestezili yapılıyor sizce ne yapmalıyım
cnsmrzyns24 [silindi] evet gerek var çünkü EEG anlık görüntülenmeyeni mr görmüş oluyorlar oyüzden önemli eğer mr istemişlerse mutlaka çektirmelisiniz çok geçmiş olsun
[silindi] Mommyhann %95 bir şey çıkmaz diyor EEG temiz olduğu için ve muayene sonucunda öyle söyledi ama MR da istiyor her ihtimale karşı siz nerede çektireceksiniz
Mommyhann [silindi] çam sakurada çektireceğiz bizden 3 farklı istendi ilaçlıda dışarıda cok pahalı araştırdık 70 80 bine vs geliyor çam sakurayı önerdiler bize doktordan cok memnun kaldık
cnsmrzyns24 [silindi] ben herzaman denilen yapılmasından yanayım garantiye sizde alın kafanız rahat etsin
[silindi] Mommyhann bize doktor biruniyi önerdi anestezili olacak 10 bin dediler özel sağlığımız var ama orda muayene olmadığımız için karşılamıyormuş