Merhaba ,
Oğlum 2 ay 6 günlük bugün 2 ay aşılarını yaptırdık son doktor kontrolünde de doktor aşısını yazmıştı almıştık , 2 doz rota ve 2 doz menenjit 2 ayrı aşı , şimdiden alalım diye , buzdolabında muhafaza edebilirsiniz dedi doktor da eczane de evdeki buzdolabıyla eczanede ki aynıymış sorun olmaz dendi , bugün aile hekimi aşıların bozulabileceğini eczanede muhafaza edilmesini söyledi eşim gitti o panikle yeniden rota aşısı aldı sizce aşılar bozulmuş mudur ? Bilgisi olan paylaşabilir mi !??