Kızlar merhaba. 2 ağustosta doğum yaptım. Bebeğim 34+4’te erken doğdu 7 gün kuvözde kaldı. Göbek kordonunu keserken uzun kesmişler. Bu da yetmezmiş gibi çıkmadan 1 gün önce batikonlu bez sarmışlar göbek çevresine. Çıkacağı gün doktor bunu kim yaptı diye çıkardı attı. Yoğun bakımdaki hemşirelerin yüzünden günlerce göbeği kurumadı çocuğumun. Başka bir hastanede çocuk cerrahi kordonu daha kısa bağladı ve uzun kalan kısmı kesti. Bu işlemi yapalı 1 hafta oldu ama hala düşmedi. Büyük çoğunluğu kurudu ama dip kısmında hala bir ıslaklık ve sümüksü kıvamlı bir yapı var. Bu tip bir şey başına gelen var mı ? Hiç değilse bebeğinin göbeği çok geç düşen ?