Ben de öğretmenim. Dediğimiz gibi eşimle dönüşümlü bakma imkanım olsa değerlendirirdim. Maddiyat dışında, çalışmak anneye de iyi geliyor. İdaremiz program konusunda yardımcı oluyorsa bi deneyin bence. Baktınız yapmıyorsuz, yazarsınız ücretsiz izin dilekçesini, ayrılırsınız.