ldb smyra5838 ben cuma gittim pazartesi gel dediler yatmamış ama sistemde 23ündr yatmış gibi gözüküyor
melisahera Niyesordunbucevabi bana mesaj gelmedi banka ödeme tarihi de bugünü gösteriyor az önce gittim çektim
patoglu Ben tek çocuk için ilk defa alacağım da hangi bankadan alıyoruz acaba ayın 23 ünde yatmış diyor
sevvalbrg patoglu nerden bakıyorsunuz acaba yattı diye ben de çok uzun zaman oldu başvurdum ama daha almadım ve nerden bakılıyor bilmiyorum
yagizsmom kaandurumoms nasıl bir mesaj geldi bana da bir mesaj geldi ama onaylanan kişiler ödemelerini alabilir yazıyor