cansuklyc Forbiome damla kullanıyorum doğduğundan beri, antibiyotik kullanımı sonrası gaz ve kabızlık sorunu yaşıyoruz. Doktorum trubiotic damlaya geçmemi önerdi. Aranızda kullanan var mı ? Ya da antibiyotik sonrası kabızlık yaşayan var mı
melindababy cansuklyc merhaba kabızlık ve gaz için bizde Forbiome kullandık faydasını görmedik dr trubiotic ya da mirabalance al dedi trubiotic alıcam siz aldınız mı fayda gördünüz mü