tunam3366 Merhabalar rehber öğretmenim yarı zamanlı çalışmadan yararlanmak istiyorum acaba nasıl olacak bu konuda bilgi sahibi olan var mı
Halime13 tunam3366 hocam olursa ben de istiyorum okulöncesi öğretmeniyim ama uygulamaya geçilmesi zor gibi
tostperisi tunam3366 yarım çalışmayla ilgili yazı kurumlara geldi diye biliyorum. Haftalık 3 günden az olamaz, Günde 3 saatten az 8 saatten fazla olamaz, Ayrıca süt izni verilmez vs vs
Kuzucukumsu tunam3366 öğretmenler faydalanabiliyor mu? Ben branşçıyım aslında müdür istese çok da güzel ayarlar programı ama kendisi ….biri olduğu için ayarlamıyor 🤬🤬🤬