amazontuba Kızlar bi saat önce filan SGK dan tebligat geldi yenidoğan bebek olayları ile ilgili bilgi edinmek amaçlı fotoğraf vs varsa mail yoluyla iletmemi istiyorlar. Böyle bi tebligat gelen var mı
GezginPaNDa amazontuba 14 gün sizin yavrunuz belki boş yere yatti ama o şerefsizler çoktan serbest kaldı. Adalet yok ülkede. Mahkeme ceza vermeyecekse neden delil istiyor diye düşünüyor insan
amazontuba oylesinebiri__ yok zaten akşam eşim gelince mail atacağım ama sonrasını merak ediyorum sadece bizden bilgi mi alacaklar süreç ile bilgilendirme vs oluyor mu onu merak ettim aslında
amazontuba GezginPaNDa evet ben de böyle düşünüyorum fakat delil isteyen SGK belki başka nedenden delil istiyo olabilirler. Örneğin bize Ng takıldı denildi sabah bi gittim ng filan yok bebeğimde. Yanılmıyorsam yapılan her tür işlemin paradını SGK dan hastane alıyor. Belki bunlar için delil istemişlerdir