Kızlar dün başladım ama benim sabrım yokmuş anladım 😂 çişini tuvalete de yapıyor yerlere de😂 tuvalete gitmek çok istiyor çünkü oyun oynuyor 😂 bugün dedim ben hazır değilim çocuğum da oynuyor sadece erteleyeyim, dün hiç kaka yapmadı bugün kakası geldi anladım saklandı klozete oturttum ve yaptı. İlk kakasını sorunsuz bir şekilde tuvalete yapması beni cesaretlendirdi. Sizce kaka herkese göre daha zor ya , kakasını korkmadan yapması bir işaret mi devam etmeli miyim? Motivasyona ihtiyacım var