Uzun yola çıkıcam gece ve korkuyorum herşeyde panık yapıyorum genelde evden dısarıya ısım olmadıkca çıkmıyorum cıktıgımda sureklı dualar edıyorum önceden böyle degıldım ya hıc aklıma gelmezdı ölüm falan hergün düşünür oldum dısarıda bısey olursa dıye önceden grıp veya hastalık olduğunda mutlu olurdum nedensiz yatıp dınlenıcem dıye sımdı aklım gıdıyor nolcak böyle ya aşamıyorum