onlyy Kızlar uygulamaya göre 4+5 haftalık hamileyim 3 tane test yaptım 3 u de koyu çıktı daha doktora gitmedim aşırı uyku halim halsizlik var arada kaşık ağrılarım oluyor ama şiddetli değil geliyor gidiyor bide çok akıntım olmuyor normal mi keseyi ne zaman görünür , bide pazar tatile gidicez deniz e havuza girmem de sakınca olur mu kızımla girmek zorundayım mecbur 😆
Dmt-01 onlyy denizde sıkıntı olmaz ben hamileliğimde gitmiştim doktora sorarak ama havuz hijyen açısından pek önerilmiyor.Ben hamile olduğumu bilmeden termal havuza girmiştim aslında bi sorun yaşamadım ama yinede doktora sorun.Acile gidin kasık ağrılarım var filan diye bi gebelik testi yaparlar ultrasonla filan bakarlar belki randevu bulamıyorsanız yani
ogretmenanne2024 onlyy kan testi verdiniz mi gebelik testleri yalancı pozitif çok veriyo özellikle son zamanlarda
onlyy ogretmenanne2024 evet bana da çok denk geldi aslında ama 3 tane yaptım 3 tanesi de koyu kırmızı çıktı adetim 7 gündür olmadı
Gokturkmom onlyy hepsi çok normal uyku hali, yorgunluk, mide bulantısı ,kasık ağrısı denize güvenle girebilirsiniz ama havuza giremezsiniz ayrıca çıktıktan sonra ıslak kalmaması lazım ya yedek mayo ya da kıyafet değiştirin.
alpaslanmom_ onlyy önce doktora git bir sonra tatile gidersin bence 4+6 da kesem karından gözükmüştü testlerim pozitifti ama doktor betamın yükselmesini beklemişti bence önce bir beta baktırın
alpaslanmom_ onlyy tıp merkezlerindede beta baktırılıyor en azından gebelik kesinse ona göre dikkat edersiniz