Hiraada benim kızımda nerdeyse bir aydır çok huysuz diş belirtileri var damakta kızarıklık, şişlik, bol salya, eller sürekli ağızda ısırıyo bulduğu her şeyi inşallah dediğiniz gibi çıkınca rahatlar 😕 çünkü avutmak çok zor ne kucakta duruyo doğru düzgün ne oyun oynuyo ne yatıyo