sahrabalam2 Sizinde ilk defa taşınma durumu olduğunuzda doğup büyüdüğünüz yeri bırakıp gitmek zor geldi mi gittiğiniz yerde acaba geçim yapabilir miyiz maddi olarak sıkıntı olur mu diye içerlediğiniz anlar oldu mu gittiğiniz de korktuğunuz gibi mi oldu yoksa alışılıyor mu
mamylatte sahrabalam2 maddi olarak bir şey diyemem ama birkaç haftadır başka şehirde olmayı ve taşınmayı o kadar çok istiyorum ki Bütün akrabalar burda artık uzak olmak istiyorum
deniz29_ sahrabalam2 hiç bilmediğim bir şehire ailemi bırakıp taşındım sadece eşim ve çocuklarım var 🙏❤ iyiki yaptım evet maddi olarak çok zor zamanlarım oldu ama pişman değilim herkesten uzağım daima kendine güven asla korkma
metomom sahrabalam2 ben merkezden biraz uzak yerde oturuyorum evlenince geldim 1 sene oldu hala alışamadım hem doğup büyüdüğüm yerden uzaktayım hem ailemle sık görüşemiyoruz bebeğim de oldu otobüs falan çok zor oluyor
sahrabalam2 mamylatte bana o konuda iyi gelecektir bende sıkıldık tüm herkesten ama bir yandan da ailem yakın daha fazla maddi korkularım var
metomom deniz29_ sıkıldığınız zamanlar olmuyor mu ya hiç arkadaş akraba yok akşama kadar bebekle bazen zaman hiç geçmiyor
allwrite Elbette oldu, kimin olmaz ki? Ancak tebdil-i mekanda ferahlık vardır. Emin olun, her şey daha güzel olacak.🌸