2 hafta önce sezeryan oldum normalde hamilelikte aşırı çarpıntı yaşayan biriydim sezeryan sonrası nabız düşüklüğü yaşamaya başladım kendim belirli aralıklarla ölçüyorum parmağımla 65 - 70 arası çıkıyor hep dün kardiyoloğa gittim kalbinde sıvı birikmiş ama hamilelik kaynaklı olabilir dedi çok önemsemedi haliyle ameliyatta kan kaybettik ondan olabilir mi demir ilacımı kullanıyorum düzenli