Kızlar selam bebeğim 5buçuk aylık bugüne kadar hep Philips Avent kullandık ama şimdi bir türlü tutmuyor 3 gündür emzik reddediyor çığlık kıyamet. Sadece uykuda verirdim o yüzden bir türlü uyutamıyorum da artık. Elimde bir tane bibs var ne olur ne olmaz almıştım onu tutar mı sizce ya da bibs diş yapısını bozar mı kullanan var mı