9 buçuk aylıkken eğitim aldık, sadece ilk gün inat ağlaması yaptı ağladıkça sarıldık kucakladık hiç ağlamaya terketmedik ve 2. Gün bile ağlamadı o kadar çabuk adapte oluyorlar ki kendi kendine uyumayı öğrenince çocuk uykuya doyamadı uykusu geldiğinde ayakta uyur oldu. Şuan 2 yaşında yeni kreşe başladı orda bile ilk günden beri maşallah diyelim hiç uyku problemi olmadı 2 saat uyuyup dinleniyor. Çocuğunuz uyumak istiyor nasıl yapacağını bilmiyor. Bunu başaramayan anneler lütfen bok atmasın. Çocuktan değil ebeveynin kararlı olamamasından başarısız oluyor. Emin olun normal şuanda uyuduğu şekilde bebeğiniz uykuya direnirken daha çok ağlıyordur. Herkese öneriyorum. Araya atağı da girdi dişi de girdi sıkıntısı bitince eski düzenine döndü çünkü artık uykusu geldiğinde uyumayı biliyordu. Geç değil sadece belki sizin çocuğunuz 2-3 gün direnir. İnat ediyor çünkü bi alışmışlığı var. Meme ya da sallanma arıyor. Sonra bebek mutlu sen mutlu 🥰