mysf1 tek yöntemde kalmamak bence ben prezervatifle korunuyorduk 8 senedir bu sene yırtıldı ve gebe kaldım ertesi gün hapına rağmen sonra düşük yaptım tabi iki oğlum var küçüğü 1 yaşında bide sonra spiral taktırdım emzirdiğim için ameliyat olamıyorum bebeğim durmaz diye ama emzirme dönemi bitince tüpleri bağlatacağım direk şuan da tek spiralle kalmıyorum artı prezervatif kullanıyoruz inşallah kazasız bi şekilde ameliyat gününe kadar idare ederiz 🫠 çünkü zor bi süreç geçirdik gebe kalınca psikolojik olarak yıkıldık neyse ki kese gördü doktor sonra da düştü zaten bebek oluşmadan 🥹