Merhabalar bebeğin 3 ay 23 günlük mama + meme olarak besleniyor Sma comfort kullanıyorduk 2 haftadır Sma optıpro kullanmaya başladık . Gaz problemi olmadipi için. 2 gündür sabah 6 da başlıyor saat 9 a kadar kaka yapıuot mukuslu kakası uzuyor çok kötü kokuyor tanecıkli ve sulu gürültülü yapıyor kakasını ıstahı yerinde keyfide iyi . Dün 6 kez yaptı bugün 3 kez yaptı . Doktor kontrolü 4-5 gün sonra o yüzden buraya şimdi merak ettim sormak istedim sizce neden böyle olur ya başına gelen var mi