hamcokelek33 kızımda ki belirtiler; gürültülü kaka, mukuslu kaka (yoğunluğu az), kusma ve poposunun hafif derecede kızarık olması (ağır pişik olmadı hiç)
Vücudunun herhangi bir yerinde döküntü vs olmadı hiç. Doktoru alerji dedi🥲 bu konuda da görüşler 2 ye ayrılıyor maalesef. Tahlil vs istemedi çünkü güvenilirliği yokmuş bu ay için.
Süt ürünleri, tahin, kakao vs tüketmememi söyledi. Bir kaç gün denedim mukuslu yapmaya devam ediyor. (muhtemelen mamanın içindeki sütten dolayı. Günde 1 kere sadece akşamları mama takviyesi yapıyorum)
Elimde ki mama bitince aptamil pregomin as alacağım. O zaman bende tükettiklerimi keseceğim, Doktoruda onu önermişti ama gezdiğim hiç bir eczanede bulamayınca eczanenin aynı dediği bir mamayı almıştım o esnada doktoruna ulaşamayıncada mecbur almış bulundum
Bizimde her gün mukuslu olmuyor bazı bezleri normalken bazıları mukuslu yada çoook sıvı oluyor. Peki sizinkinde koku oluyor mu? Bazı kakaları çok kötü kokuyor acaba diyorum bağırsaklarıyla mı ilgili bu sorun.