Huzmee benim kızımda nerdeyse ilk iki ay memedeydi hatta yediğini kusuyordu fazla geldiği için ama sonra düzeldi. Bi de ben bi buçuk ayında falan emzik verdim o da rahatlattı. Yani doyuyordu ama içgüdüsel olarak emmek istiyordur. Zaten ilk ay kontrolünde kilosundan anlaşılır ve doktor önermeden mama vermeyin bence.