kumsallavin Arkadaşlar kızım 2yasinda çok hareketli olduğu için psikatristi tarafından hiperaktivite tanısı konuldu bilen var mı kötü bişey mi neler yapmalıyım bilgisi olan varsa yazabilir mi
bizdejantikizlardik kumsallavin 2 yaşındaki bir çocuğun çok hareketli olması normal değil mi ben mi yanlış biliyorum? Neden böyle bir tanı koydular ?
Nurcanben kumsallavin benim kızımda aşırı hareketli 1,5 yaşındayken psikiyatri ileride Hiperaktive tanısı alır dedi suan 26 aylık olacak götürmedim birdaha
betulggd kumsallavin 3 yaşından önce kesin olarak tanı koyulamaz diye biliyorum. Bizim doktorumuz da çocuk psikoloğu arkadaşım da aynı şeyi söyledi bana. Benim oğlum da aşırı hareketli oturmayı bile bilmez ama 3 yaşında olmadığından tanı koyamıyorlar şu an sadece takipteyiz.
Beyzaveduru Çok hareketli derken nası acaba. Diğer çocuklardan farklı olarak. Geçmiş olsun bildim yok üstte kalsın
kumsallavin Beyzaveduru yani gün içinde 5 dk bile oturmaz her yere tırmanır hep koşar eder oynar hiç yorulmaz
kumsallavin bizdejantikizlardik evet doğru aslında 3 -4 doktora götürdüm emin olmak için bı tanesi 2 yaş hiperaktivite tanısı için çok erken bı yaş dedi diğer 2si hiperaktivite bozukluğu dedi anladım ama tabi oynuyo bı yerlere çıkıyor tirmaniyor bana da normal gibi geliyo bilmiyorum
218029 Konuyla bilgim yok ilk psikiyatriye mi götürdünüz çoçuğu merak ettiğiniz için ? Benim kızımda çok hareketli bu ara yaşıtlarıyla bir aradayken gözlemlediğim için götürmeyi düşünüyorum ama küçük diye bekliyorum düzelir belki diye
kumsallavin betulggd Bende öyle düşünüyorum çünkü hiperaktivite bozukluğu sadece çocuğun çok hareketli olmasına bağlı deildir diye düşünüyorum 2 yaşındaki bı çocukta ne gözlemlenebilir ki 10 dklik doktor kontrolünde
bizdejantikizlardik kumsallavin Benim kızım da öyle sürekli bir gezme oynama halindedir. Bu yaşlarda çok normal diyorlar hatta olması gereken de bu bence. Bir doktor dinledim oda böyle söylüyordu. 4 yaşa kadar benim gördüğüm çocuklar böyle. İlaç verdiler mi ?
Melekkk06 kumsallavin öncelikle hiperaktivite bozukluğu için kendine zararlı şeyleri de yapması gerekiyor diye biliyorum örneğin tehlikeli şeylerle uğraşması ateş vb yolun ortasına atlamak sürekli yaralanması bu testleri yaptılar mı yani size verip siz dolduruyorsunuz bnde öyle sanıyordum ama oğlum da hiperaktivite yokmuş mesela dikkat dağınıklığı var denildi
kumsallavin bizdejantikizlardik ilaç önermiyoruz çocuğun beyin fonksiyonlarıni baskiliyo sersemlestirio dedi bı doktor bol bol parka götür onunla oyunlar oyna akranlarıyla bir arada olsun 3yasina gelince de kreşe ver dedi diğer doktor da 6 yaşına kadar önermiyoruz ilacı sonrasında ilac tedavisi baslio dedi geçmemisse
nidan34 kumsallavin geçmiş olsun bilgim yok benim oğlumda hareketli peki hiperaktivite için ne öneriyorlar
kumsallavin nidan34 6 yaşa kadar ilaç onermioalr bol bol parka götür onunla oyunlar oyna akranlarıyla bir arada olsun 3yasina gelince de kreşe ver dedi bı tanesi diğer doktor da ilaç önermiyoruz çocuğun beyin fonksiyonlarıni baskiliyo sersemlestirio dedi bilmiyorum ki anlamadığım için sormak istedim kim nasıl bı yol aldı merak ettim
bizdejantikizlardik kumsallavin İyi bari vermemişler. Çok küçük daha çocuklarımız büyüdükçe geçer diye düşünüyorum 🥲