ahsen95 Evet benim kızımda bastı 18 aylık olana kadar bir ayağını içe basıyordu sonra geçti şuan 22 aylık zamanla düzeldi yani. Genel olarak 2 yaşa doğru düzeliyor bu durumlar doktora bile sormadım yani bunu ben. Tabiki ileri düzey olanları, düzelmeyenleri, fizik görenleri vardır ama ben minimum düzeyde ve genel birşeyden bahsediyorum