mbabygirlm Kızlar 2 hafta önce kurabiye yapmıştım gerisini hamur şeklinde buzluğa attım kötü olmuş mudur
nilikonunannesii mbabygirlm ben hep öyle atıyorum ne olur ne olmaz diye hamuru hep fazla yapar buzlukta saklarım sonrasında 1 saat önceden çıkarır şekil verip fırına atarım çok da güzel pişiyor tadında değişiklik de olmuyor😊