annevebebegiii__ 91 kiloyla doğuma gittim şu an 75 kiloyum hala bir 10 kg vermem lazım sizde durumlar nasıl
canseltkn annevebebegiii__ ay kızım 3.5 yasında 68 kıloydum 153 boy ilk zaman ne yaptıysan veremedım meğersem değerler düşükmüş yükseldi az geçen sene vermeye basladım 68den 54 kıloya düştüm sımdı 54 55 kiloyum bı 3 kılo daha vereyım diyorum bakalım 🤣
beybitolat annevebebegiii__ 66 hamile kalıp 82 ile doğuma gittim şuan 70 kiloyum hiç emzirmedimde sadece 4 kilo fazlam var diyette yok 7 buçuk aylık bebeğim peşinde sürünmekten gitti galiba jahshhshs ama göbeğim var
uykusuzanne__ mamacitaa_ diyetisyenle verdim evet iki öğün beslendim bol yürüş bol suyla nerdeyse 20 kilo vermiştim şekerim çıktığı için diyet yapmak zorundaydım
htc0203 annevebebegiii__ hayıır 67 ile hamile kaldım 82 ile dogum yaptım şuan 74 kiloyum ve asla veremiyorum her emzirdiğimde canım tatlı şeyler çekiyor yaa napıcam 10 kg vermem lazım
alpsr 56 ile hamile kaldım 70 ile doğuma girdim dogumdan 2.5 ay sonra 54 kg indim şuan 55-54 diyet yapmadım hiç sadece emzirdim ve çok tatlı yedim sanırım emzirmek şekeri düşürüyo ve kalori yakıyor