4-5 günlükten beri kabızlık problemimiz bar mama+emme gidiyoruz süt yetmediği için mama daha fazla tabi. Zeytinyağı ve mamayı sulandırıp vererek düzelmişti ama doktorumjz bıraktırdı ve tekrar kabız oldu. Zeytinyağı da çözmüyor artık canı çok yanıyo kakası zorlamayla kanlı geliyo yok mu bunun bir çözümü mama kullananlar neler yaptınız??