Kızlar merhaba, yaklaşık üç aylık bebeğimi süt ve mamayla besliyorum. Göğüsümde 4-5 dakikadan sonra süt akışı azaldığı için ağlamaya huysuzlanmaya başlıyor. Öncesinde maması şırıngayla veriyordum Emzirme danışmanı eds ile mamayı göğüsten verip sütümü çoğaltmayı denememi istedi 1,5 aydır göğüsten veriyorum mamayı ama hiçbir artış olmadı sütümde. Çok su içemiyorum ondan mıdır bilemedim. Sağım yapmamı istedi onu da yapamadım bebeğim durmuyor, şimdi eller serbest bir pompa edindim sapım yapmaya çalışacağım. Sadece günde bir kez power pumping yapsam yine de sütüm artar mı?
Bir de diyorum sağım yaparak mı beslesem ama bunun için de sütü her beslenmeden önce mi sağmam lazım yoksa stoklu mu gitmek lazım onu bilmiyorum.