uykusuzanne__ ıspanakları aynı börek içi yapar gibi hazırlıyorsun istersen içine biraz peynir de ekleyebilirsin lezzetli oluyor, hamur da aynı mantı hamuru…
Hamuru açıp bardakla kesiyorsun içine ıspanaklı harç koyup üstünden kapatıyorsun hilal şekli oluyor
Haşlayıp yoğurtluyosun
İstersen ıspanağı yıkarken süzdüğün yeşil suyunu dökmüyorsun , mantıyı haşlarken mantı suyuna yeşil suyu eklersen yeşil mantı oluyor mis gibi hem saglıklı hem görsel şölen 😋😋