Kızlar bebeğim 40 günlük oldu çok şükür ama aç değilken bile sürekli elini yumruk yapıp emiyor, uykusu yokken etrafa bakarken ya da uykuya geçiş yapacağında hep eli ağzında. Gelişim sürecinde önemli olduğunu biliyorum bu durumun, bir yandan da tatildeyiz etraf pislik dolu mikrop kapacak diye korkuyorum.
Sorunumuz şu ki emziği ağzına aldıktan sonra öğürme sesleriyle dışarı atıyor, emziğin büyük geldiğini düşünüyorum ama artık elimde 5 markanın emziği var hepsi 0-6 ay ve bir tanesini tutamadı çocuğum yaa nasıl alıştırdınız? Bana yol gösterin nolur