organikirmik Hanımlar çok etkinlik meraklısı bir anne değilim ama sanki oyun da oynatamıyorum çocuğa. Evden çalışıyorum olabildiğince ara verip oğlumla ilgileniyorum ama eksik kalıyor gibi. Sizin bir gününüz nasıl geçiyor, nelerle oynuyor
annevebebegiii__ organikirmik 1,5 yaşında oyuncakları ile oynuyor daha çok beni de istiyor oynarken yanında oyun kuruyoruz beraber öyle oynuyoruz
beybitolat organikirmik 7 buçuk aylık genelde kendi başına yerde oynar kucağı seven bi bebek değil benim oğlum. Şarkı söylüyorum yada dans ediyorum oda gülüyo diğer türlü oyuncaklarıyla ona eşlik ediyorum ama hala tam anlayamıyo. Mama sandalyesine oyuncak koyuyorum habire yere atıyo ve bunu oyun sanıyo bunuda çok seviyo. Bazende su yapıyorum bi kaba suyu döke saça oynuyo