organikirmik Gokturkmom pekmez vermiyorum yararlı olduğunu düşünmüyorum, tahin + öz veriyorum üstüne badem ya da ceviz rendeleyerek. Ama kabızlığı devam ettiği için tahin ağır geliyordur diye düşündüm bıraktım 1 haftadır falan
kimbumadam Gokturkmom Kahvaltısını ettikten hemen sonra ya da pankek üstüne sürüyorum, pekmez değil ama öz 🌸 Tek başına yedirilmesi yerine , yumurta gibi yağ grubundan başka bir besinle aynı zamanda tüketilmesi daha uygunmuş.
Lunaa01 Gokturkmom çeyrek avokadoya birer çay kaşığı tahin ve keçi boynuzu özü karıştırıyorum o şekilde severek yiyor.
beybitolat Gokturkmom pekmezden midesi bulanıyo o yüzden ara öğünlerde meyveyle yoğurt verince ona tatlı kaşığı kadar koyuyorum. Tahini kahvaltısı bitince direk kaşıkla veriyorum sade olarak öyle seviyo
allwrite Tahini muhallebilerine ve pankekine katarak veriyorum. Pekmezi de muhallebisine veya meyve pürelerine ekliyorum. Pekmez dediğim keçiboynuzu özü. Diğerlerine henüz geçmedik. İkisini karıştırarak da tattırdım, bazen yiyor bazen yemiyor.
ozr42 Bir çay kaşığı pekmez ve bir çay kaşığı tahin karıştırıp kahvaltıdan önce veriyorum demir emilimi daha iyi olduğu içinmiş öyle yapıp veriyorum.
tgcyi Gokturkmom ben ikisini karistirarak kahvaltida direk veriyorum, pankek uzerine surerek yada kasikla yedirerek, bazen sicak irmik yapiyorum ona katiyorum bazen yulafina filan tariflerde pekmezi pismemesi gerektigi icin kullanmiyorum ama tahini kullaniyorum