Pazartesi işe başlamam gerekli 27 aylık oğlum bakıcı ile alışma döneminde ama ben olmayınca ağlıyor beni istiyor bakıcı bahçeye çıkardı bahçede sıkıntı yok eve gelince devamlı beni istiyor tuvalete girince ağlıyor işe gidince ne olacak😢 27 aylık bebek bakıcıya alışamaz mı ya da neler yapmalıyım