yigitinannesii22 üzmeyin kendinizi, benimki de 17 günlük iken uzamış sarılık sebebi ile yatmıştık bir gece. Aynı idi değerimiz 14′tü, akşam üstü 4-5 gibi yatış yaptık, o gece fototerapi aldı, iki üç saatte bir anne sütü ve benim sütüm yetersiz olduğu için mama ile besledik, sabah değeri düşmüştü taburcu olduk. İnşallah siz de kolaylıkla atlatırsınız 🙏🏻🌸