Kızlar oğlum 1 yaş 5 günlük. İki üç haftadır, gün içinde çok mızmız, ben odadan çıktığımda kendini yere atıp ağlıyor, aşırı hareketli asla sabit durmuyor. Beş dakika bile kendi kendine birşey ile oyalanamıyor, oyun kurması için çok erken biliyorum ama sizinkiler de böyle mi? Sürekli yanında birini istiyor ve yanında iken de sürekli aktif şekilde ilgi ve oyun bekliyor. Uzanamadığı bir nesne, veya hayır deyip eline vermediğim bir şey olursa ağlıyor, odadan çıkarsam ağlıyor, yemeğini ısıtıp getirmek bile çok zor oldu, zaten gece o uyurken ertesi günün yemeklerini hazirliyorum ama illa ki ısıtma, hazırlama süreci oluyor. Yanıma alsam mutfakta asla mama sandalyesinde durmuyor, yere bıraktığımda da tehlikeli şeyler yapıyor, mutfağım bırakmaya çok müsait değil. Nasıl baş ediyorsunuz bu bir yaş güncellemesi ile 😐