elif2112yigit Arkadaşlar bebegim 3.5 aylık 9. Ayin 9 una 4. Ay aşısı var aşı huzursuzluğu gecip gittikten sonra mi ettirmeliyim nasil yapayım sizce
Niyesordunbucevabi elif2112yigit 4.ay aşısından sonra inanılmaz huysuz oldu oğlum bence önce sünnet yaptırın iyileşince aşısını olsun
Gokturkmom elif2112yigit 72 günlükken ettirmiştim :) aşıyla arasında 1hafta bile olsa yeterli ertesi gün hiç sünnet olmamış gibi oluyorlar zaten
Bsraglsn elif2112yigit ne kadar erken o kadar iyi bence iyileşme süreci vs daha kısa sürüyo ben oğlumu 9 aylıkken sünnet ettirdim ama keşke çok daha erken yaptırsaydım
Niyesordunbucevabi elif2112yigit 3.günde toplanmıştı Benğm oğlum bi hafta da tamamen iyileşiyor 3.5 aylıkken yaptırdık
bcmbzz elif2112yigit 2aylıkken yaptırdım 3günde iyileşti çocuk anlamadı bile bizde aynı şekilde hiç canı da acımadı krem sürerken
[silindi] elif2112yigit Aşıyla arası 1 hafta olsa yeterli. Ne zaman yapılmalı ne uygun görülüyor bilmiyorum ama emekleme ve yürüme evresine gelmeden yapılmalı bence çünkü durmuyor düşüyor üstüne vs acı çekiyor