Kızlar 7 gun once bebeğimin ateşi çıktı calpol verdim düştü tekrar cıktı ama bu sefer 38.6 olunca doktora goturdum boğazları kızarmış antıbıyotık kullandık geçti sandım dunden beri ateşi 37.6 surekli mız mız alt iki dişi patladı doktor calpol yerıne nimes hap verdi yarısını eritip içiyorum 12 saat ateşi çıkmıyor anlayamadım diş ateşi olmasa 38 in üstüne cıkar dıye bılıyorum ama hep 37 de sabit yukselmıyo acaba hangı dişleri cıkıcak diş mi onuda bilemedim kafayı yıycem cok mız mız kucagımda bıle aglıyor 😔😔