oğlum 1 yaşında 26 günlük bugün sünnet için hastaneye gideceğiz ama ben hala korkuyorum çünkü üç gün önce sadece muayene için hastaneye gittiğimizde bebeğimi daha sedyeye koymadan kızarana kadar ağladı sadece muayene de böyleyse ameliyat da nasıl olur düşünmekten kafayı yedim. sizce yaptırmalı mıyım lütfen tecrübe sahibi anneler yazsın