Botan 4 ay 19 günlüğüz bugün.Bebeğim gaz sancısı olan ve bitmeyen bir bebek.Gündüz max 40 dk uyuyordu bir yada iki kere.Geceleri güzeldi uykusu 8-9 gibi uyur,sabaha karşı 5-6 gibi uyanır tekrar uyur 8-9 gibi kalkardı 10 gün öncesine kadar 🥲 4. ay atağı,diş sancısı derken gaz sorunu dahada tetiklendi ve bütün düzeni bozuldu.Gündüz zaten uyumuyordu,geceleride uyumamaya başladı.2 saatte bir bazen 30 dk da bir uyanmaya başladı çığlık çığlığa ağlıyordu ve aşırı zor uykuya geçiyordu.Bazende uyandığında 2-3 saatte zor uyutuyordum.Daha yeni düzeliyor.Eskisi gibi değil uykusu ama gece 2 kere emmeye kalkıyor artık.Dünden beride gündüz uykularını uzatmayı deniyorum başarılı olduk.4. ay atağı denen şey çok zormuş ben sinir krizleri geçirerek,ağlayarak tek başıma bebeğime baktım Allahtan size sabır diliyorum tek çaresi zaman