myraMom Kızlar buraya yeni taşındık tayinciyiz kızım 21 aylık onu oyalayamıyorum bildiğiniz oyun evi vs. Varsa yardımcı olur musunuz
namkoll myraMom üstte kalsın Edremit hakkında bilgim yok ipekyolundayım 🙏🏻 Bizde haziranda geldik nasıl alıştınız mı
nasdee65 myraMom bizde ipek yolundayız edremiti hiç bilmiyorum AVM ye götürme imkanınız varsa eğer orası güzel
canaskiiim senuka merhaba tanışsak aslında benim de bebeğim 12 aylık merkezdeyiz tayinle geldik çok yalnız büyüyor üzülüyorum
Masallmoms namkoll benim de Kasım da 3 olacak nasipse. Tanışalım mümkünse burda pek çevremiz yok tayinci olunca
annesionucoksevermis myraMom havaalanı sahil yoluna yakın. Gençlik ve spor Bakanlığına bağlı çocuk evi var temiz ve geniş bir yer hafta sonları da açık oluyor. 45 dk kalabiliyor çocuklar.
annesionucoksevermis Edremit’te bilmiyorum ama merkezde bildiğim yerler var oyun atölyesivan, minnilandvan, saklambaçoyunevi intagramdan bakabilirsiniz adresine.
annesionucoksevermis Avm nin orda iki Nisan kavşağı aşağısında açık alanda disneyland gibi oyun alanı kurulmuş onu da yeni gördüm. Oraya da götürebilirsiniz.