hasan033 Öncelikle geçmiş olsun. Antibiyotiği bitesiye kullanan biri değilim demişsiniz ya, asıl sorun orada zaten. “Antibiyotik bitene kadar kullanılmak zorundadır.” Siz tedavinizi hiçbir zaman düzgün tamamlamamışsınız. O şartlar altında iyileşmeniz çok zor. İlaçları her zaman aksatan biriyseniz ameliyat çözüm olabilir size. Arkadaşımın kronik bademcik enfeksiyonu vardı. Ameliyat oldu, sorunsuz geçti. Kararınız ne olursa olsun umarım iyi olur.