Yagmurrrtt biz genelde büyük bi termosa çay yapar koyar pogca tarzı bisey yapar bide tuzlu kek diyorlar pogça gibi internete ver tarifi bi çeşit de ondan yapabilirsiniz bence yolda tatlı yürü şeyler yenilmez bide peynir zeytin götürürdük of onun tadı yolda Kebab gibi gelir insana😀