Merhabalar öncelikle hikayemiz gebeliğimin 7. Ay rutin kontrolünde başladı, doktorumuz bebekte kist olduğunu bu yüzden perinatoloji bölümüne gitmemi söyledi, gittiğimizde ise 5cm büyüklüğünde olduğunu ve bunun bebek için çok büyük olduğunu söylediler haftada en az 1 gün kontrole giderek doğumu gerçekleştirdim, kızım doğduktan sonra kontrollere devam ettik kistin içi sıvı doluydu ve boyutu küçülmeye başlamıştı, şimdi ise içerisinde katı olduğunu söyledi ve kan tahlili verdik ne yazıkki sonuç pek iç açıcı değildi teratomdan şüphelendiklerini söylediler bu yüzden ameliyat olması gerekiyor
Ekstra olarak kızım birçok kez ultrasona girdiği için doktorumuz son kontrolde yumurtalıklardan birinin görünmediğini fark etti geçmiş kayıtlara baktığında ise hiçbirisinde olmadığını fakat organların arkasında kaldığı için ya da gazdan dolayı görünmemiş olabileceğini söyledi
Kısacası bu iki sebepten ameliyat olacak henüz günü belli değil 😔
Allah kimsenin başına vermesin,kimseyi evladıyla sınamasın fakat aranızda böyle bir şey yaşayan var mı varsa tecrübelerine gerçekten çok ihtiyacım var çünkü koca bir bilinmezliğin içerisindeyim 😔