Kızlar sağdığım sütü direk dondurucuya koyuyorum ama geçen çözdürüp çocuğuma verecektim değişik ağır bir koku vardı yanlış mı yapıyorum siz nasıl saklıyorsunuz önce buzdolabında soğutmak mı gerek bir de sütte ki o koku normal miydi şüphede kaldığım için içirmedim. Hemde ilk sağım yaptığım sutlerdendi çok üzüldüm