Kizlar bebeğim 5.5 aylık zaten reflusu var ama azalmıştı normaldi yani. Bugün kaba tadimi yaptık aksam 7de. Alakasi var mı bilmiyorum ama saat gece 12.30 gibi emzirdim o saatten beri kusuyor ne yapacağım hem karnı gurulduyor hem de karı şiş ama keyfi yerinde