Bebeğim 1 yasına geldi hala geçmiyo bitmiyo aslaa bu zmna kadar vucudunu yüzünü purussuz görmedim hep sivilce yara bilmemne geçen isilik İ gibiydi zar zor düzelttim şükür dünde yuzu sivilceler doldu ve aksamında irinli bi şekilde kıpkırmızı oldu 2 gündür kasıntıdan çocuğum uyuyamıyor deliricem ya napıcam anneler bi akıl verin.. Gitme ıgım dr kalmadı alerji dediler aylarca alerji maması damlalaeı kullandım ama yoookk geçmiyo