prenses_annesiiii adet değildir büyük ihtimalle sağlıklı gebelik değildir kimyasal gebeliktir çünkü beta 0,5-5 arası değer gebelik yok diye niteliklendirilir sizinki 8 çıkmış ya çok erken öğrenmişsiniz döllendiği gibi ya da kimyasaldır büyük ihtimalle ama kanama olursa doktora gözükün kan verin en azından kan verdikten 3 gün sonra tekrar kan tahlili yaptırın beta yükseldi mi diye kanı bugün mü verdiniz